kvk_office

Kundeservice

Vi bestræber os på at servicere vore kunder på bedst mulig måde. 

Vi vil gerne tilbyde den bedste service – også efter du har taget vores produkter i brug, og der opstår spørgsmål. Vi sidder klar ved telefonen til hverdag, til de hurtige spørgsmål, derudover kan vi fanges på mail og Facebook. 

Har du mangler eller problemer, så send gerne et billede, så er vi sikre på at du får den helt rigtige hjælp. 

Vi afholder workshops for både nye og erfarne brugere, her har du mulighed for at spørge os til råds med hensyn til brugen af vores klovbeskæringsbokse og fangefolde. 

Vi er også ude ved mange forskellige events og messer, følg med i kalenderen på vores webside, hvor det er muligt at få hjælp hos vores dygtige salgskonsulenter.

Returvarer

Så snart du har bemærket en fejl, bør du kontakte os. Vi tilbyder som regel en erstatning, reparation eller tilbagebetaling uden spørgsmål, især hvis produktet er relativt nyt.

Vi vil så hurtigt som muligt, sende dig et lignende produkt. Når du modtager det nye produkt, vil der være vedlagt en returseddel. Vi vil fakturere dig for dette produkt i første omgang.

Send det fejlbehæftede produkt i sin nuværende tilstand til os, sammen med retursedlen. Sørg for, at projektnummeret er korrekt. Når vi modtager det defekte produkt, sender vi dig en kreditnota for det nye produkt.

KVK Hydra Klov

Mere end 50 års erfaring

KVK har produceret og solgt klovbeskæringsbokse i mere end 50 år. Boksenes konstruktion er nøje testet og afprøvet af professionelle.

Høj kvalitet

KVK er kendt for sin høje kvalitet og utrættelige fokus på kundepleje.

Internationalt forhandlernetværk

KVKs bokse bliver brugt af fagfolk over hele verden – fra Nordnorge til Saudi-Arabien, fra Canada til Japan. Vores forhandlernetværk servicerer i øjeblikket mere end 50 nationaliteter.

Markedsførende

KVKs bokse sikrer brugeren en optimal arbejdsstilling og den mest skånsomme klovbeskæring for dyret. Vi er det bedste valg for professionelle klovbeskærere.

X